Kan ik je helpen?
Medewerker Badkamerxxl

Heb je een vraag over een order of product? Stuur ons een bericht of maak alvast een afspraak.

Maandag 2e pinksterdag is onze showroom geopend!

Voor besteld, morgen in huis*

5403 klanten geven ons een 9

30 dagen bedenktijd

    Je winkelwagen is leeg

    Voor besteld, morgen in huis*

    5403 klanten geven ons een 9

    Voor besteld, morgen in huis

    5403 klanten geven ons een 9

    becommerce Gecertificeerde webwinkel

    Retourneren en garantie


    Snel naar 

    Klachten en service
    Retourneren
    Garantie

    Klachten & Service


    Sorry! Wij willen graag dat jij tevreden bent! Helaas maken wij ook wel eens een fout en we willen niet dat jij daar de dupe van wordt. 

    Ben je ergens niet helemaal tevreden over of ben je het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met jou naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar jou te luisteren.

    Schade
    Vervelend! Wij lossen dit graag zo snel mogelijk voor je op. Na ontdekking van een defect of schade is het belangrijk om dit zo snel mogelijk (in ieder geval binnen 72 uur) aan ons te melden.  Dat doe je door ons een e-mail te sturen via [email protected]

    Vertel ons in deze mail duidelijk wat jouw klacht precies is en wat de eventuele oorzaak van de schade is. Vergeet niet om foto’s toe te voegen van de schade. Vermeld ook altijd het nummer van je bestelling en natuurlijk je contactgegevens! Je krijgt sowieso een ontvangstbevestiging nadat wij jouw bericht hebben ontvangen. Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur contact met je op te nemen over de afhandeling van de schade.

    Je bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product.

    Niet tevreden met product 
    Balen! Altijd jammer als een product niet aan je verwachtingen voldoet. Gelukkig mag je een artikel binnen 30 dagen, zonder opgave van redenen, retour sturen (herroepingsrecht). Voor meer informatie over het retour sturen, kijk even bij Retourneren. 

    Klachtenafhandeling
    Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je met een klacht/geschil terecht bij het Europees Online Geschillenplatform (ODR).

    Retourneren

    Bedenktijd van 30 dagen

    Voldoet het gekochte artikel toch niet helemaal aan jouw verwachtingen? Geen probleem! Je kunt de overeenkomst binnen 30 dagen na ontvangst herroepen, ongeacht de reden. Binnen deze 30 dagen mag jij het artikel bekijken en beoordelen én binnen deze 30 dagen moet je de producten aan ons geretourneerd hebben of in ieder geval contact met ons hebben opgenomen over je herroeping. 

    Nadat je de herroeping aan ons bekend hebt gemaakt, heb je nog 14 dagen om het artikel terug te sturen. We raden je aan om even contact met ons op te nemen via [email protected] om het retourneren in goede banen te leiden. 

    Voorbeeld: haal een kraan gerust voorzichtig uit de verpakking, maar installeer hem niet. Wij kunnen kosten in rekening brengen wanneer het product of de verpakking is beschadigd doordat jij meer hebt gedaan dan nodig was om het product te beoordelen. Wij controleren het product op eventuele waardevermindering die daardoor is ontstaan.

    De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na: 

    • De dag waarop het artikel in jouw bezit komt; of
    • Wanneer er in één bestelling meerdere artikelen zijn besteld, de dag waarop het laatste product is ontvangen.

    Voor een snelle en goede verwerking van de retour is het van belang dat: 

    • Je van tevoren even met ons overlegt (mail naar [email protected]);
    • Je altijd het retourformulier bij het pakket voegt;
    • Je een kopie van het retourformulier toevoegt aan elk pakket dat je terugstuurt. Mocht dit niet mogelijk zijn, noteer dan in ieder geval je NAW-gegevens.

    Let erop dat je bij het terugsturen als zender verantwoordelijk bent voor het pakket. Jij draagt dus het risico bij het retourneren. Wij raden het dan ook aan om het product zo goed mogelijk in te pakken. We ontvangen het artikel graag in originele staat en met onbeschadigde verpakking terug. Daarom vragen we je het product in een extra doos terug te sturen, net zoals je het ontving.

    Retouradres

    Ons retouradres is: 

    Badkamerxxl
    Newtonstraat 18
    9285 XX Buitenpost

    We vragen je een volledig ingevuld retourformulier toe te voegen. 

    Kosten retourneren

    Als je je artikel retourneert en het aan onze voorwaarden voldoet, dan storten wij het aankoopbedrag terug. Als je de gehele bestelling retour stuurt, betalen wij ook de verzendkosten (voor de heenzending, niet de retourzending) terug. Dit doen wij zo snel mogelijk, uiterlijk 14 dagen na het moment van ontbinding. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij het product hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je het product hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst komt. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons hebt betaald. De retourkosten zijn voor eigen rekening. 

    Terugbetaaltermijn

    We betalen je zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terug. We wachten tot we de geretourneerde producten hebben ontvangen zodat we het artikel kunnen controleren op volledigheid en schade of dat wordt aangetoond dat de geretourneerde producten zijn verzonden. 

    Let op!

    Jij bent bij het retourneren verantwoordelijk voor het pakket en draagt dus het risico. Wij raden dan ook aan om het product zo goed mogelijk in te pakken. Zorg ervoor dat er op de originele verpakking van het product niet wordt geschreven of geplakt. Zorg ook dat je het product ter bescherming in een extra doos verpakt - de doos van het product zelf mag namelijk niet beschadigen. Als een product meer is gebruikt dan nodig is om de aard, kenmerken en/of werking te beoordelen, mogen wij waardevermindering aan jou doorberekenen. Wij leggen in dat geval uit waarom wij het artikel, als gevolg van dit gebruik, niet meer voor de volle prijs kunnen verkopen. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100%. 

    Wij raden aan om ons retourformulier in te vullen en mee te sturen. Download hier het retourformulier. Vermeld voor een snelle en goede verwerking van de retour altijd jouw NAW-gegevens en bij voorkeur ook het betreffende bestel- en artikelnummer.

    De kosten die je maakt voor het retourneren van jouw bestelling aan ons (dus de retourkosten) zijn voor eigen rekening. Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt de eventuele betaalverplichting niet! Je zult dus wel binnen de gestelde termijn moeten betalen.

    Gebruik van het modelformulier

    Naast ons retourformulier kun je ook het modelformulier voor herroeping gebruiken. Je hebt het recht om producten binnen 30 dagen na ontvangst terug te sturen of binnen deze periode de retour bij ons aan te melden. Na het aanmelden van de retour heb je nog 14 dagen om de producten terug te sturen.

    Garantie

    Artikel defect ontvangen

    Het komt bijna niet voor, maar als het voorkomt is het heel vervelend: je hebt een defect artikel ontvangen. Meld je klacht zo snel mogelijk (graag binnen 48 uur) via  [email protected]. Dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke oplossing. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om. 

    Klacht of defect binnen garantie

    Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. Zij hanteren verschillende garantievoorwaarden. Meld je een artikelklacht, dan kijken we dus eerst welke garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Badkamerxxl.nl. 

    Mail ons jouw klacht of defect zo snel mogelijk via [email protected], zodat we voor een snelle afhandeling kunnen zorgen. Vertel in deze mail wat jouw klacht is en wat jouw contactgegevens zijn. Wanneer er sprak is van een defect, voeg hier dan foto’s van bij. Vergeet ook niet je bestelnummer te vermelden. 

    Als er sprake is van een defect dan is er wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat je recht heb op een goed product. Ontvang je een product dat niet deugt, dan heb je recht op vervanging, reparatie of je geld terug. De termijn waarbinnen je je kunt beroepen op wettelijke garantie verschilt per product.

    Klacht of defect buiten garantie

    Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kun jij met een gegronde klacht bij ons terecht. Ontstaat er buiten de garantietermijn een defect, neem dan contact met ons op via [email protected] en we gaan kijken of we je een passende oplossing kunnen bieden.

    Defect of schade melden?

    Neem zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 72 uur contact met ons op. De beste en snelste manier om dat te doen is door een mailtje te sturen naar [email protected]. Eventueel kun je ook bellen naar 0511 542328.

    Productenvergelijker 0
    Openen