Door verder te klikken op onze website, accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. meer weten? | verbergen
Heb je een vraag over een order of product? Stuur ons een bericht of maak alvast een afspraak. Maandag zijn we vanaf weer telefonisch berikbaar. Fijn weekend.
Badkamermeubels
Kranen
Toiletten
Wastafels
Douche
Baden
Spiegels
Accessoires
Tegels
Badkamerverlichting
Verwarming
Watermanagement
Zelf service
Direct inzicht krijgen in orderstatus? Of wil je een retour aanvragen? Regel het direct.
Voor vragen en advies
Wij zijn vandaag tot bereikbaar voor al je vragen.
Het is heel vervelend dat je een kapot artikel hebt ontvangen. Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zonder schade te bezorgen. Stuur dan een e-mail naar [email protected] met daarbij je ordernummer, omschrijf welk artikel kapot is en stuur ook een foto van het beschadigde product als bijlage zodat we het extra goed en snel kunnen beoordelen. Bellen heeft in eerste instantie weinig zin, omdat we een foto nodig hebben van het kapotte product.
Het kan natuurlijk zijn dat de producten die je besteld hebt niet helemaal aan de verwachting voldoen of dat het toch niet past. Geen nood, bij Badkamerxxl kan je grote en kleine producten gewoon retourneren. Hiervoor hebben wij een handige retourservice gemaakt, zodat retourneren zo eenvoudig mogelijk is.
Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. Zij hanteren verschillende garantievoorwaarden. De garantietermijnen die wij vermelden op de productpagina's hebben betrekking op de fabrieksgarantie. Fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. Meld je een artikelklacht, dan kijken we dus eerst welke garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Stuur hiervoor een mail met ordernummer en jouw vraag naar [email protected].
Als de klacht gegrond is, zorgen wij voor een passende oplossing of tegemoetkoming. Als er sprake is van een defect dan is er wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat je recht hebt op een goed product. Ontvang je een product dat niet deugt, dan heb je recht op vervanging, reparatie of je geld terug. De termijn waarbinnen je je kunt beroepen op wettelijke garantie verschilt per product.
Ben je ergens niet helemaal tevreden over of ben je het ergens niet mee eens? Stuur dan een mail met ordernummer en jouw klacht naar [email protected]. Wij zoeken graag samen met jou naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar jou te luisteren. Klachten handelen wij altijd binnen 14 dagen na ontvangst altijd af.
Mocht je het als consument of zakelijke klant het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform. Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt, indien de klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost. De klacht ter bemiddeling kan voorgelegd worden bij Thuiswinkel. Voor consumenten via de Geschillencommissie en voor zakelijke klanten via https://www.thuiswinkel.org/consumenten/helpcenter/klachtenformulier/.
Wanneer je een klacht hebt, zoeken wij graag samen met jou naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar jou te luisteren. Klachten handelen wij altijd binnen 14 dagen na ontvangst altijd af.
Ja, wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg? Dit betekent dat wij als webshop gecertificeerd zijn door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. De bij de certificering geconstateerde werkwijze en gehanteerde voorwaarden zijn in overeenstemming met Nederlandse wet- en regelgeving. De (her)certificering vindt jaarlijks plaats. Wij zijn met Badkamerxxl voor het eerst gecertificeerd op 8 juli 2014.
Voor juiste levertijden en verzendkosten kunnen we je beter helpen op onze Nederlandse website.
Je hebt al 3 items in de productvergelijker zitten.