Door verder te klikken op onze website, accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. meer weten? | verbergen
Heb je een vraag over een order of product? Stuur ons een bericht of maak alvast een afspraak. Nog even geduld, vanaf zijn we telefonisch weer bereikbaar. Tot zo.
Badkamermeubels
Kranen
Toiletten
Wastafels
Douche
Baden
Spiegels
Accessoires
Tegels
Badkamerverlichting
Verwarming
Watermanagement
Zelf service
Direct inzicht krijgen in orderstatus? Of wil je een retour aanvragen? Regel het direct.
Voor vragen en advies
Wij zijn elke werkdag tussen en bereikbaar voor al je vragen.
Voor de producten die je retour wilt sturen, hebben wij een handige retourservice gemaakt. Hierdoor is het erg eenvoudig om jouw retour aan te melden.
Voor kleine pakketten
Voor kleine pakketten kun je bij ons tijdens de retourservice een verzendlabel van PostNL aanmaken en downloaden. Deze kun je vervolgens op je pakket plakken en het pakket naar het dichtstbijzijnde punt brengen.
Je blijft zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het pakket.
Voor grote artikelen
Voor grote artikelen zoals douchewanden, baden, badmeubels, radiatoren e.d. geldt dat je zelf de retourzending dient te regelen. Er zijn eventueel online wel handige partijen te vinden waarmee je grote goederen kan laten ophalen en verzenden.
Als je een of meerdere artikelen wilt retourneren of de aankoop wilt herroepen, dan mag dat zonder opgave van reden. Er zijn wel een aantal voorwaarden.
Indien er waardevermindering aan jou wordt doorberekend, hanteren wij de volgende richtlijnen*:
*Dit geldt als indicatie. Uiteraard is elk servicegeval uniek en zal per situatie gekeken worden in welke staat het product geretourneerd wordt en welk bedrag uitgekeerd zal worden.
Nee, voor grote artikelen zoals douchewanden, baden, badmeubels, radiatoren e.d. geldt dat je zelf de retourzending dient te regelen. Er zijn eventueel online wel handige partijen te vinden waarmee je grote goederen kan laten ophalen en verzenden.
De kosten voor de retourzending komen voor jouw rekening. Hieronder vind je een overzicht van de kosten voor het retourneren van producten. Bij het aanmelden van je retour herkent ons systeem meteen of jouw product met een kleine of grote zending verstuurd moet worden.
Nederland
Kleine pakketzendingen: PostNL pakketlabel € 7,95
België
Kleine pakketzendingen: Bpost pakketlabel € 12,50
Voor grote artikelen zoals douchewanden, baden, badmeubels, radiatoren e.d. geldt dat je zelf de retourzending dient te regelen. Er zijn eventueel online wel handige partijen te vinden waarmee je grote goederen kan laten ophalen en verzenden.
De kosten van het retourneren worden verrekend met het terug te betalen bedrag. Kies je ervoor om het pakket zelf terug te brengen of regel je zelf de retourzending? Dan brengen wij niets in mindering op het terug te betalen bedrag.
Wettelijk gezien heb je 14 dagen bedenktijd en mag je aankopen zonder opgaaf van redenen terugsturen. Wij willen je echter graag wat langer de tijd geven en hebben de bedenktijd verlengd naar 30 dagen.
Binnen deze 30 dagen dien je op een van de hierboven beschreven methoden aan ons kenbaar te maken dat je producten wilt retourneren en/of de koop wilt herroepen.
Ruilen is eigenlijk hetzelfde als jouw artikel retourneren en een nieuw artikel bestellen. Hiervoor gelden dus ook de retourvoorwaarden.
Woon je in de buurt van onze showroom? Dan kan je de producten ook hier afgeven. We raden aan om eerst gebruik te maken van onze retourservice zodat wij jou op locatie zo goed mogelijk kunnen helpen.
Je kunt je bestelling hier afgeven:
Wanneer krijg je je geld terug van je retour? Na ontvangst van je retour proberen we het pakket binnen enkele werkdagen te controleren op schade en volledigheid. Wanneer je retour in goede orde is ontvangen, krijg je automatisch bericht en kun je het geld binnen enkele werkdagen op je rekening verwachten.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je hebt aangetoond dat je ze hebt opgestuurd. Wij zullen altijd met dezelfde betaalmethode terugbetalen als waarmee de aankoop is gedaan.
Wanneer het artikel niet meer aan de retourvoorwaarden voldoet, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen
Het is mogelijk je bestelling te annuleren. Geef dit z.s.m. aan ons door een e-mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van je bestelnummer. Hoe eerder wij namelijk de annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten. Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd. Je kunt bij ontvangst wel de artikelen retour sturen.
Staat de chauffeur wel aan de deur en je wilt van je bestelling afzien? Dan kun je de bestelling altijd nog weigeren. De kosten die worden gemaakt voor het retourneren van je bestelling zijn dan wel voor jouw eigen rekening.
Nee, je dient zelf de verzending van een retourzending te regelen.
Ja, de volgende producten zijn uitgesloten van retourrecht
Voor juiste levertijden en verzendkosten kunnen we je beter helpen op onze Nederlandse website.
Je hebt al 3 items in de productvergelijker zitten.